Klacht: Verschrikkelijke service

op 07 oktober 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Wij wonen in het buitengebied en zijn daardoor afhankelijk van internet via een 4g verbinding. Gelukkig had Kpn een oplossing en konden wij begin dit jaar een 10gb abonnement afsluiten. Niet te veel op internet, het was niet anders. Eind juli 2017 kregen wij een brief van de Kpn, vanaf 1 augustus 2017 konden wij ons abonnement omzetten in een onbeperkt internet abonnement. Gelijk gebeld om dit over te zetten en dat zou een week duren, een week later was het nog niet geregeld, dus gebeld en werd afgewimpeld met het is druk en duurt langer. Week later weer gebeld, excuses mevrouw vanaf 1 september is het geregeld. Dus wij weer wachten… toen was het 1 september en nog steeds niks overgezet. Weer gebeld, sorry mevrouw maar dit wordt pas 1 oktober! Dus wij weer wachten… toen 2 oktober weer gebeld nee sorry kan nog niet u wordt eind van de week gebeld, nu zaterdag en u raad het al weer niet gebeld!! Als je contact opneemt met de klantenservice sta je gemiddeld 30 min in de wachtrij en vervolgens kun je nergens je klacht indienen en moet je maar weer wachten! Heb nu al 2 maanden een Netflix abonnement waar ik niks mee kan en thuis werken zit er ook nog niet in!

Tevreden, als de Kpn zelf een keer contact opneemt om de problemen te bespreken! Daarnaast natuurlijk als ons abonnement gewoon omgezet wordt en we een compensatie krijgen voor de afgelopen maanden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stephanievans