Klacht: Verschrikkelijk verouderde webmail

op 10 mei 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Wanneer wordt de webmail nu eindelijk eens onderhanden genomen? Ik word er de helft van de tijd zomaar uitgegooid, ik kan geen bijlagen versturen en op mijn telefoon kan ik überhaupt meestal niet inloggen vanwege certificaten die niet valideerbaar zijn.

Daarnaast vind ik het volgende in de informatie op de caiway website:
‘Wij adviseren u na het gebruik van Webmail altijd uit te loggen of de internetpagina te sluiten. …. U kunt uitloggen door op de button “uitloggen” te klikken. Deze staat bovenin het menu naast het kopje “instellingen”.’
>> Er is helemaal geen kopje “Instellingen”.

Ik ben tevreden als ik te allen tijde gewoon kan inloggen en normaal e-mail met (niet al te grote) bijlages kan verzenden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Hommersom, Ik begrijp dat u problemen ervaart bij het gebruik van de webmail. Onze webmail dienst is een basis manier om gebruik te maken van uw e-mail, de laadduur van de webmail is onder andere afhankelijk van het aantal e-mails dat op de server is opgeslagen. Op dit moment kan ik helaas nog niet aangeven of en wanneer onze webmail vernieuwd wordt. De makkelijkste manier om gebruik te maken van uw Caiway e-mailadres is het gebruik van een e-mailprogramma. Hierbij kunt u bijvoorbeeld denken aan Windows live mail of Microsoft Outlook, daarnaast zijn er ook mailprogramma's op smartphones die ervoor kunnen zorgen dat u ook op uw smartphone makkelijk bij uw e-mail kunt komen. De instellingen die u hiervoor nodig heeft kunt u vinden via de volgende link onder het kopje e-mail ; https://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice Wij zullen tevens nagaan welke informatie op onze website verstrekt word en dit indien nodig aanpassen. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 11 mei 2016 om 14:37 geantwoord