Klacht: Verschrikkelijk slechte service

op 08 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist een telefoongesprek gehad met de “help”desk van simpel. Het bedrijf dat aangeeft het simpel te houden.
Ik heb via de telefoon een abbonnement afgesloten en heb op de door simpel aangegeven manier (via het contact formulier op de site) mijn abonnement binnen 2 weken geannuleerd.
Nu geven zij aan de mail niet ontvangen te hebben terwijl er wel een mail is teruggestuurd vanuit de database of de vraag goed begrepen is. Nu geven zij aan dat ik voor 2 jaar aan dit abonnement vast zit en hier niets aan te kunnen doen. Zoals beloofd aan de telefoon zou ik via verschillende kanalen een klacht plaatsen en dit is de eerste.

Gewenste Oplossing:

Een annulering van het abonnement, dit omdat ik hier volgende de wet telefonische verkoop recht op heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door checkpointcharlie