Klacht: Verschrikkelijk slechte service

op 08 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Zojuist een telefoongesprek gehad met de “help”desk van simpel. Het bedrijf dat aangeeft het simpel te houden.
Ik heb via de telefoon een abbonnement afgesloten en heb op de door simpel aangegeven manier (via het contact formulier op de site) mijn abonnement binnen 2 weken geannuleerd.
Nu geven zij aan de mail niet ontvangen te hebben terwijl er wel een mail is teruggestuurd vanuit de database of de vraag goed begrepen is. Nu geven zij aan dat ik voor 2 jaar aan dit abonnement vast zit en hier niets aan te kunnen doen. Zoals beloofd aan de telefoon zou ik via verschillende kanalen een klacht plaatsen en dit is de eerste.

Een annulering van het abonnement, dit omdat ik hier volgende de wet telefonische verkoop recht op heb.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 14:37 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door checkpointcharlie