Klacht: verschrikkelijk hotel

op 02 oktober 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb bij Corendon een bingo vakantie geboekt 4* all incl. Rhodes
Met een waardering van 8.2
Ik heb deze vakantie geboekt omdat het last minute was en ik ben alleen reizend van al mijn spaarcentjes wilde ik een leuke relax vakantie om te ontspannen vandaar all incl. vakantie dan hoefde ik me nergens meer druk om te maken en geen extra kosten meer te maken.
Ik ben donderdag avond laat vertrokken uit Amsterdam 22/09/16 met een reis van Corendon.
Aangekomen laat in de avond, 23;10 werd ik afgezet bij het hotel.
Ocean Blue Rhodos
De receptie sprak heel Slecht Engels en kon hij me eerst niet in het systeem vinden. Met handen en voeten kwamen we eruit. Maar was kwam de man niet echt positief of enthousiast over eerder gedemotiveerd en geïrriteerd.
Hij kon mijn gegevens niet vinden. Later bleek dat dit kwam omdat Corendon de receptie cash had betaald?
Stond dus niet geregistreerd.

Goed na het inleveren van mijn voucher, zonder verdere uitleg van hoe en wat of iets, werd er mij gezegd hem te volgen:
Ik werd ik een kamer in gezet waar het bed van kapot was, dus toen de man dit opmerkte deed hij of het fout was van het systeem: En verzocht me even te wachten.

Tweede kamer was de kamer niet schoongemaakt en beddengoed heel smerig, en de airco kapot de receptie man zei dat dit normaal was en de houskeeping en het systeem niet vertrouwde, weer wachtten en dus op naar kamer 3 hier werd ik gedumpt want meneer was te druk en deed opeens of hij me niet begreep. Ook deze kamer was vol met gebreke en te smerig voor woorden. Met geen info over het hotel de all incl service niks, een vieze kamer met de haren op de grond en schimmel op de muren, stof overal en was de kamer eerder instaat van ontbinding en dan ook ver weg van de 4*
Bij het proberen van de koelkast aan te zetten kreeg ik een schok!
De handdoeken waren zo smerig en gaar, goed dood moe van mijn reis wilde ik een douche nemen.
De douche was echt te ranzig om aan te raken en durfde ik er niet eens in te stappen.
Mijn water liep niet door de badkuip weg maar onder de badkuip zodat ik gewoon naast het bad nog in een zwembad stond. En beter daar had kunnen douchen.
Ik zat daarnaast nu boven de disco en naast de lift met ding dong elke 15 sec.
De receptionist vertelde dat elke kamer er zo uit zag en hij een waslijst aan mankementen en klachten had van elke gast in het hotel. Maar de eigenaar en niks aan wilde doen.
En ik beter gewoon kon gaan slapen want er was niks meer vrij of te doen de andere kamers waren in dezelfde staat!!

Ik besloot toch meteen de reisleidster te bellen en na een zinloos gesprek van beloftes en dat ze die avond niks meer voor me konden betekenen zouden ze me de dag erna beter beloven!
Zie hieronder app berichten naar diverse reisleiders van Corendon.

23-09-16 tijd 00:23:21: Jaimy:
Beste anke, hier al wat foto’s van mijn kamer, ik hoor morgen van u voor een oplossing en een juiste accommodatie. 4* Dit gaat nam nergens over. Ocean Blue
met vr groet J.Bos

23-09-16 de ochtend 09:40:44: J
aimy: Daarnaast vroeg ik specifiek voor aan kamer niet naast de lift ik heb vannacht geen oog dicht gedaan na een vermoeide reis en slechte ontvangst van receptie die geen fatsoenlijk woord Engels spreekt en geen info van het hotel te hebben ontvangen, werd ik na 30 min meegenomen naar een kamer: daar was het bed kapot en zei hij pardon ik heb verkeerd gekeken in het systeem, weer wachtten dus een andere kamer. Kamer 2 was de kamer niet schoongemaakt en het bed onder de vlekken. Weer wachtten kamer3 Daar was hèt door het leuke geluid van de lift op en neer en ding dong van open en dicht. Daarnaast is het hier zo gehorig dat het lijkt of ik in de personeel ruimte zit, vanmorgen het ontbijt was nog een grotere ramp, het eten is koud en ligt er op de bakken waar het eten in wordt geserveerd stof, is er geen eens boter en heb ik dus niks gegeten. Ik wil hier met spoed zo snel mogelijk weg om nog van mijn vakantie te kunnen genieten. J.bos
zie attach meer info

100% refund en een excuus van Corendon op hun slechte service en dat het hotel mag niet meer voor 4+ aangeboden worden en /of verwijdert uit hun aanbod.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaimy1978