Klacht: Verschrikkelijk Bingo reis

op 09 oktober 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Beste medewerkers van klacht.nl.

Ik heb op 24.09 een email gestuurd met klacht over mijn verschrikkelijk vakantie in Griekenland , Crete, Tot nu toe geen reactie er op.

Mijn klacht kunnen jullie hier oplezen .

\”Beste Cor en Don ,

Op 19 augustus heb ik bij Uw organisatie een bingo reis geboekt naar Creta. Vertrek datum was 5/09/16 . Mijn reis verliep niet volgens de verwachtingen die ik ervan mag hebben. Met dit schrijven vraag ik U voor om een oplossing voor het probleem. Het begon al voor vertrek … Mijn vlucht was 2 uur vertraagd en daar ben ik niet naar geinformeerd , pas bij de balie krijg ik het te hooren, met als gevolgd dat ik 4 uur lang op Schiphol heb me lopen vervelen en kosten gemaakt voor eten en drinken .
Ik dacht, kan gebeuren , maar toen wist ik nog niet , wat op mijn te wachten zat op bestemming .

Ik kwam aan om 3 uur s\’nachts , na een vlotte check-in , werd midden in de nacht door onduidelijke plan van plattegrond gestuurd naar mijn kamer aan de andere kant van het complex , zonder enig begeleiding met zware koffers. Niet bepaald een service van een 4**** hotel . Na 15 minuten zoeken heb ik eindelijk mij kamer gevonden die op 3de verdieping was en er was geen lift . Iets wat je van je 4**** hotel mag niet verwachten .

Na zon een lange en vertraagde reis was natuurlijk aan toe aan een beetje rust . Mijn teleurstelling was heel groot , na het constateren van een vieze en gedateerde kamer tussen \”type van Sovjet Unie van jaren 70/80\” …..

De badkamer ;
Door lekkage door wastafel , was de vloer van de badkamer soort zwembad , zo nat . De douchegordijnen en de tegels van de bad/douche zaten onder de schimmel , en volgens mij waren de handdoeken ook uit \”jaren 70\’\’, zo versleten .

Na besloten te hebben om melding te maken volgende ochtend van de problemen in de badkamer (lekkende wasbak, schimmel in de badkamer).

Ben ik richting bed gegaan . Mijn teleurstelling werd alleen maar groter………
Toen ik ging liggen . Kon werkelijk iedere veer van het matras in mijn vermoeide lichaam voelen. U raad het al…?! Geen oog dicht gedaan…

Na amper geslapen te hebben ,verheugde ik me op lekker ontbijt .Het enige wat eetbaar was , was een samen gestelde salade . Voor de rest smakloos . Toen ben ik bij receptie gegaan om melding te maken over bovengenoemde problemen , dus matras en badkamer . De oplossing van de receptie was , dat ik de volgende dag , dat ik naar andere kamer mocht verhuizen volgende dag . Na 2 jaar geen vakantie en hard gewerkt te hebben en betaald bijna € 800 euro voor een weekje vakantie , wilde ik mijn vakantie stemming niet verpesten , dus ben ik daar mee akkoord gegaan. Zo als afgesproken was ik volgende dag voor 11 uur , bij de receptie en toen krijg een andere kamer .

Ik ben toen meten de kamer gaan bekijken , en het matras in nieuw kamer was nog erger , dan ik de kamer waar ik was, dus heb ik besloten om niet te verhuizen. Dus de volgende dag heb ik om 9.30 telefonisch contact met plaatselijke reisleiding Jaime Cardol (tel:+306948940505) . Ik werd door haar snel afgehandeld met de melding dat zij op de meeting was, toen heb gevraagd of er iemand anders beschikbaar was , maar iedereen zat op dezelfde meeting en moest ik terug bellen rond 12 uur. Toen heeft zij terug gebeld rond 10 uur , toen heb ik problemen in mijn huidige accommodatie met haar besproken en afgesproken dat zij zou mij terug bellen met een oplossing . Rond 15 uur heeft ze terug gebeld , zij heeft andere accommodatie voor mij beschikbaar voor 2 nachten en ik heb me daarover geinformeerd en ik bleekt 3*** hotel te zijn, ver weg van de strand . Toen heb ik besloten om niet te verhuizen voor 2 nachten omdat rest van de rest verblijf was onzeker voor mij . Om 19.30 heb ik persoonlijk gesprek met Jaimy gehad over problemen welke zijn in het hotel . Haar oplossing was 5 euro korting op een excursie voor volgende dag .

Over het eten …..

Koud, smakloos, overgaar , restanten van ontbijt bij het avondeten , het zo smakeloos , dat zelfs peper en zout helpt niet om beetje smaak te krijgen.
Er waren aangeboden vieze borden , en lange rijen , eeeeeecht lange rijen om eten te pakken …
Ik moest dagelijks naar een restaurant in de stad gaan eten . …

Mijn kamer werd niet dagelijks schoongemaakt( 1x in 3 dagen waren er lakens verschoont )
Dat is niet mijn verwachting van 4**** hotel . Er waren dagelijks wel schone handdoeken, maar vloer , badkamer, glazen(in principe plastic stevige bekers ) waren niet schoongemaakt , niet verwisseld . Vanaf de eerste dag t/m laatste drink ik mij water/drankjes vanuit het zelfde(plasticbeker) glas . Dat was te zien aan mijn lippenstift afdruk welke had ik op dezelfde dag gemaakt.

De klacht over de lekkende wasbak is ook nooit verholpen .
Ik heb ook bij Jaime gemeld dat de lakens oud, vies en versleten waren, die zijn wel vervangen maar onder vlekken (witte vlekken , sperma????????!!!!!(zie in de bijlage) )

In de kamer was niet eens coffee een thee faciliteiten en geen mini bar , wat ik wel van 4**** hotel verwacht, zelfs geen flesje water bij aankomst om 3 uur s\’nachts.

Er was geen WIFI in de kamer en in openbare ruimtes , wat ik van 4**** hotel verwacht . Ik moest constant mijn roaming aan zetten en het is 2 euro per dag keer 7 wat maakt in totaal 14 euro.

Vanaf de 2de dag ging ik constant in de stad eten , de kosten waren tussen 30-50 euro per dag.
Strandhandoeken kan je wel huren voor 10 euro borg en 1 euro per dag, voor arico moest ook betaald worden 3 euro per dag…

Ik heb een BINGO reis geboekt en ik ben geplaatst in familie hotel , ik ben 26 jaar oud en single reiziger wat mij doet afvragen naar jullie bingo reis criteria .

Mijn terugvlucht werd ook gewijzigd , plaats van 23.55 vertrekken moest ik om 21.55 vertrekken via Bodrum(Turkije) vliegen en ik ben pas geland in Amsterdam op 2.55 s\’nacht\’s . WERD NIET EEN FLESJE WATER AANGEBODEN !!!!!!! Ik praat niet eens over eten .. dat meestal verwacht je niet… maar water ?!
Het is onmenselijk.

Het was voor mij huilende en verschrikkelijke vakantie ervaring en daar door zou ik nooit meer bingo reis boeken , ik heb extra onnodige kosten gemaakt (aangezien door all.in verzorging ) niet voldeed aan mij verwachtingen .

Ik werk zelf hospitality en ik weet wat van 4**** hotel mag verwachten .

Aangezien dat jullie al jaren hebben klachten over dit hotel verzoek U vriendelijk om binnen 2 weken met een oplossing te komen .

Ik zie graag Uw reactie tegemoet ,

Met vriendelijke groet, \”

Dus na deze brief, met alle fotos, klacht formulier zo als aagegeven , nog steeds geen reactie .
Ik ben echt teleurgesteld en ik hoop dat jullie kunnen mij helpen.

Met vriendelijke , groet,
Izabel Kraszewska

Ik wil minstens 50% refund krijgen + onnodige kosten voor eten in restaurants en roaming, en als het meer is , zou ik helemaal blij zijn ! Aangezien dat ik heb 2 jaar gespaard voor deze vakantie is voor mij best we groot bedrag!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Izabel.kraszewska