Klacht: Verschrikkelijk

op 15 februari 2018 over Hella Tatts Studio in de categorie Beauty & Wellness

Ten eerste is de baas van de shop echt een verschrikkelijk mens en een gigantische geldwolf en leugenaar. We kwamen aan voor aan all day en hij was de sleutels vergeten, waardoor we anderhalf uur hebben moeten wachten voor we konden beginnen. Agenda is een bende. Kreeg last minute ineens een andere artiest. Heel aardig meisje, en ze zou me later gratis bijwerken want de tatttoo was nog lang niet af. Ik heb de baas geappt en hoe hij met z’n klanten omgaat is echt belachelijk. Een aar dagen voor de vervolg afspraak had ik hem geappt of het nog doorging. Kreeg ik een raar verhaal ja die artist is net zojuist ineens gestopt dus t kan niet meer. Werdt ie boos omdat ik zei dat dat slechte service was en t mij geld kost om elke keer vrij te nemen. Later de artiest geappt, en ze gaf aan daar al weken niet meer te werken omdat het niet te doen was met een baas die alles bij elkaar liegt en alleen op geld uit is en z’n personeel en de zgn stagiaires uitbuit. Hier had hij dus tegen mij ook over gelogen. Nog nooit te maken gehad met zo een waardeloos persoon.

Niet. Ik wil alleen iedereen waarschuwen voor deze zaak. Vooral voor de baas want dat is echt de grootste egoïst die ik ooit mee heb gemaakt. Hij is totaal niet klantvriendelijk en als t m ff niet zint krijg je een grote mond van m waar je u tegen zegt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hella Tatts Studio over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Qwertyqwerty12345