Klacht: Verschrikkelijk

op 19 oktober 2016 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ga werkelijk elke dag met het openbaar vervoer, ook voor mijn werk. Ik kan daar gewoon niet te laat komen. Heel lang weigerde ik een klacht in te dienen maar ik ben inmiddels witheet van woede.

Werkelijk alle chauffeurs en chauffeuses in privoncie Groningen komen veel te laat, vinden het belangrijk om nog even een peuk te gaan roken als de bus allang weg had moeten zijn, of nog te gaan staan kletsen.

Dit gebeurt letterlijk elke dag en ook momenteel zit ik in de bus naar werk, die weer veel te laat aan kwam zetten. Ik vind alles en iedereen van Qbuzz walgelijk en als ik kon zou ik nooit meer gebruik maken van hun bizar waardeloos geleverde diensten.

Ook betwijfel ik of ze op een legale manier hun busrijbewijs hebben gehaald. Al meerdere keren heb ik mensen keihard zien vallen waar ze ook echt door geblesseerd zijn geweest.

Ik vind het niet normaal dat mensen die nou eenmaal geen rijbewijs hebben en grote afstanden moeten bereizen, zo afhankelijk worden gemaakt van een bedrijf waarbij niks goed loopt.

Als een aansluiting rennende nog te behalen is, kun je bij Qbuzz er echt gelijk vanuit gaan dat je de aansluiting niet zal halen. Het heeft een paar jaar gekost maar ik ben er klaar mee, dan heb ik het nog nieteens over de bizar hoge kosten.

Een stel kleuters zonder brein, dat is de perfecte beschrijving van heel Qbuzz.

Ik vraag niet om bussen die stipt op tijd zijn, want dat is niet haalbaar. Maar een max van 3 minuten telaat, en dat soms, is menselijk

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Laugroot