Klacht: verschkrikkelijke klantenservice en webshop

anna5496 op 03 februari 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

wat een verschrikkelijke klantenservice en webshop! Al 2 keer een probleem gehad met Zara. Eerste keer komt er niemand om een pakketje op te halen volgens de afspraak. Tijdstip konden ze ook niet aangeven dus zit je daar te wachten heel de dag! De 2de keer heb ik op de website een item in de winkelwagen geplaats en toen ik wou afrekenen bleek dat de artikel weg was uit het mandje, die is dus naar de andere klant gegaan! Het word dus niet voor je gereserveerd bij zara, als er iets in je winkelmandje zit, zoals het hoort! Als jullie zo door gaan, gaan jullie failliet, ik koop er iig nooit meer wat!

dit was een reactie op mijn klacht:

Bedankt voor het contact opnemen met Zara.com.

Het spijt ons u te moeten informeren dat het plaatsen van artikelen in de winkelmand niet betekent dat deze artikelen ook voor u gereserveerd zijn. De beschikbaarheid wordt alleen gegarandeerd zodra het bestelproces is afgerond.

Zodra uw bestelling afgerond is, ontvangt u een bevestiging van uw aankoop per e-mail

In geval van verdere vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier of op het telefoonnummer 0800 020 16 58. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected]

Met vriendelijke groeten,

artikelen in de mand reserveren voor de klanten, zoals het hoort

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anna5496