Klacht: verschillende prijzen aldi

kwakzalver123 op 28 december 2019 over Aldi in de categorie Supermarkten

Onlangs een product gekocht bij de aldi, het product bleek niet compleet te zijn, maar bij de aldi waar ik het had gehaald was het product niet meer op voorraad dus wilde het product, tegen exact hetzelfde product omruilen, maar dat ging niet moest persee bij de aldi waar ik het had gehaald, maar waar ik het meest boos om kan worden dat is dat het product bij de andere aldi 15 euro goedkoper was, bij de andere aldi zelfs na de feestdagen was het product nog niet afgeprijsd. Echt tillers bij de aldi

in mijn ogen is de aldi gewoon 1 grote winkel, het is een beetje apart om dezelfde producten te verkopen als exact elke aldi en om dan te zeggen wij gaan niet mee in de acties van andere aldis. ga mee met de actie of verkoop andere producten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected]

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door kwakzalver123