Klacht: Verschikkelijke winkel Capelle aan den Ijssel

op 01 september 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Onlangs langs geweest bij leen bakker Breda. We waren op zoek naar lounge set modena. Daar was het laatste showmodel net verkocht. De 2 medewerkers hebben ons heel vriendelijk geholpen door verschillende filialen te bellen om te vragen waar ze het nog hadden staan. Erg tevreden met deze hulp dus. We zijn toen naar Leen bakker in Capelle aan den ijssel gestuurd. Nadat we binnen waren gekomen en uit hadden gelegd dat er voor ons naar dit filiaal was gebeld voor de lounge set modena. Meneer de filiaalmanager vertelde er niets van te weten terwijl er zeker weten met hem gesproken was en hij toegezegt had dat er nog meedere delen modena in het magazijn stonden. Hij wimpelde ons af naar een collega die voor ons ging ”kijken” na een half uur te hebben gewacht en hem niet gezien te hebben komt hij even vertellen dat er over een half uur wel iemand ons komt helpen. Waarop wij hebben gezegd dat we hier niet blij mee zijn en daar geen zin in hadden. Een klant hoor je direct te helpen en niet een uur te laten wachten. zeker als je de klant min of meer een lounge set hebt belooft. We zijn vertrokken met de mededeling niet blij te zijn met de slechte service. Daarna bij de leen bakker in Barendrecht geslaagd waar we ook zeer vriendelijk geholpen zijn. BAH wat een waardeloze winkel Leen Bakker Capelle aan den Ijsel!!

Uiteindelijk goed geholpen bij een ander filiaal waar Capelle niets aan heeft bijgedragen

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ashley234