Klacht: Vers producten ver over de tht datum

op 16 september 2018 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Jumbo Walnootgaarde Nieuwegein.
Ruim 1,5 jaar is de vers afdeling daar een rommel,
er word niet volgens fifo systeem gevuld,alles verkeerde plek, en personeel die onbeschoft is al je ze op aanspreekt.

wekelijks kom ik daar met mijn vriendin om voor ons gezin boodschappen te doen. ieder bezoek halen wij een reeds aantal vers producten uit de koeling die ver over de datum gaan van 1- 8 dagen over de datum heen.

ik heb bedrijfsleiding en personeel daar geregeld op aangesproken ieder bezoek weer dan laten ij ook alle over datum producten zien een hun en beloven ze verbetering.

vandaag was echt de druppel wij pakte drie pakken yoghurt en die waren dus 8 dagen over datum, maar ook twee pakken vla, wij hebben ook foto gemaakt daarvan.

Wederom de ass afdelingschef aangesproken en laten zien die gaf aan mag niet kunnen, we gaan er op letten.

dit speelt al 1,5 jaar wij rijden speciaal om naar dit filiaal omdat die bij ons is gesloten maar er wordt niet mee gedaan.

wij zijn het nu gewoon zat. we krijgen af en toe een bosje bloemen maar daar is het probleem niet mee weg wie weet hoeveel oude mensen of slechtziende deze producten kopen en als nog eten.

Wij willen dat er nu iemand is die boven de bedrijfsleiding staat er naar kijken evt met ons over in gesprek gaat, dat er geen valse beloftes worden gemaakt maar harde veranderingen, onbeschoft personeel berispen etc.

wij hebben in die 1,5 echt voor een paar honderd wellicht wel duizenden euros al uit de schappen gehaald en aan hun over gedragen dat het weer over datum is.

Wij willen aller eerst een excuus, een plan van aanpak, maar ook een flinke beloning dat wij hun toch steeds helpen door hun erop aan te spreken en te laten zien, maar dat we toch terug blijven komen met hoop op verbetering.

Het gevoel van er nu werk van te maken is bereikt en kijken dus hoe dit kanaal er invloed op heeft anders zullen we andere kanalen ook gaan inzetten om heel veel mensen te beschermen om te voorkomen dat ze producten ver over de datum kopen en niet netjes worden geholpen.

de bedrijfsleiding is vriendelijk daar en correct absoluut maar beleid moet anders en na 1,5 jaar hebben we nu echt kookpunt bereikt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mvdpol40