Klacht: Verrekenen korting

op 29 april 2017 over Esprit in de categorie Internetshops - Kleding

Omdat ik mijn cliëntenpas nooit bij me heb, kunnen bij veel vestigingen mijn gegegevens gewoon uit systeem worden gehaald. In vestiging Nieuwegein helaas niet. Na schoenen te hebben gekocht , bleek de 15% niet te zijn verwerkt. De 2 aanwezige dames waren volgens eigen zeggen nog niet lang in dienst en konden dit niet. Collega wel maar die was net frietje halen (rond 19.00 uur). Aanbod na 10 minuten wachten of ik niet nog een boodschap moest doen. Dat had ik en gedaan. Na terugkomst denk half uur later was de dame toevallig net weer weg naar de Action. En dat duurde toch echt weer 10 minuten. Schandalig een kant zolang laten wachten en op je gemak boodschappen doen terwijl klant wacht. En dan ook geen telefoon bij je hebben. Werk eerst de anderen eens goed in of zorg dat je beschikbaar bent.

Medewerkers op hun verantwoordelijkheid wijzen en zorgen dat deze situatie zich niet meer voordoet. In geen enkele filiaal pasje bij me te hoeven hebben zodat punten gewoon bij geschreven kan worden en ik dit niet zelf achteraf goed te regelen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esprit

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esprit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne Van Ginkel