Klacht: Verrassing?

op 21 juni 2016 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Ik in lopen beperkte vrouw werd verrast door een gulle gever met uw verrassingvoucher En meldde mij aan nadat ik eerst gevraagd had of ik door bijbetaling terecht kon komen waar ik wilde Dat ging helaas niet Dus regio voorkeuren opgegeven Verhaaltje erbij met voorkeur zwembad zo fijn nl in mijn omstandigheden en de loopbeperking erbij vermeld upgrade betaald voor betere kamer 72 uur van te voren nog geen uitsluitsel over welk hotel mij verwachtte met mijn echtgenoot Gebeld er was iets met de mail en men stuurde mij metteen mijn verrassings hotel Dit was in de door mij als laatst aan gegeven regio, had geen zwembad en was zelfs in mijn geboorteplaats Hierover gebeld en teleurstelling uitgesproken De medewerer bleef de procedure maar herhalen maar die wist ik wel en procedureel was er niets fout Ook mijn upgrade som kreeg ik niet terug en bijbetalenom ergens naar keuze te logeren was er ook niet bij Geld kwijt en voucher kwijt dus Had ik nu maar alleen mijn voorkeursregios in kunnen vullen maar dat kon niet Ik kon alleen een rangorde aanbrengen want anders had ik de mij nu toebedeelde regio natuurlijk niet aangegeven Ik kan beter bij mijn moeder gaan logeren die woont daar en heeft ook geen zwembad Kortom jammer dat er geen flexibiliteit mogelijk is in sommige gevallen en jammer dat men niet aan kan gevenwaar men zeker niet wil en nu ik niet ga geld van voucher en upgrade geld voor mij verdwenen zijn

Als er een uitweg was geboden door bijbetaling of er een restitutie van gelden event gedeeltelijk of als er naar een andere mogelijkheid was gekeken al dan niet op een andere datum En bij inschrijving het mogelijk was geweest aan te geven waar ik niet wilde

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ineke@gladpootjes.nl