Klacht: Verplichte verzekering

op 04 mei 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Ik heb via Rentalcars een auto opgehaald op de luchthaven van Palermo, Sicilië. Toen bleek dat ik geen verzekering wilde nemen op mijn eigen risico, werd de medewerkster zwaar geïrriteerd en deed mij voorkomen dat het ‘verplicht’ was. Als ik geen verzekering nam, zou er een bedrag van rond de 3000 euro voor meer dan een maand geblokkeerd/gereserveerd blijven op mijn creditcard. Aangezien ik mijn creditcard vooral voor het zakelijk reizen gebruik, kon ik dit niet accepteren. De verzekering was 224,95 die mij verplicht gesteld werd.

Ik voelde mij voor het eerst bij het huren van een auto echt belazerd. Ik begrijp dat er een provisie vastzit aan het afsluiten van zo’n verzekering, maar om het verplicht te stellen…

Ik huur gemiddeld minimaal 1 auto per maand als ik zakelijk reis en neem nooit een verzekering om mijn eigen risico af te dekken. Ik wil restitutie van het bedrag voor de verplichte verzekering van EUR 224,95

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mauricehouwing