Klacht: Verplichte verzekering van 200 euro + 90 euro extra kosten achterad

op 15 augustus 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Wij hebben in Juli een auto (opel corsa) gehuurd bij coldcar. Toen wij op de luchthaven van Valencia onze auto wilden ophalen (het was toen 23u45) werden we verplicht om ofwel 1200 borg te betalen (dit zou afgenomen worden van de visa en terugbetaald worden indien alles inorde was) ofwel een all-inn verzekering te nemen van 200 euro. De man aan de balie maakte ons bang door te zeggen dat elk klein krasje al 600 euro kost. Wij hebben dan maar voor de all-inn verzekering gekozen. Hierbij moest de auto niet volgetankt teruggebracht worden.
Een paar weken later is er echter 290 (!!) euro van onze visa afgegaan. Wij hebben hieromtrent gebeld naar goldcar en vroeger vanwaar die 90 euro kwam. Dit was hun afrekening : bovenop de all-in verzekering hebben we 50 euro benzine moeten betalen, 27 euro omdat we de auto niet hebben afgehaald in het centrum van Valencia maar in de luchthaven en een extra kost omdat ze zelf zijn moeten gaan tanken. Dit werd bij het ophalen van de auto dus helemaal niet vermeld er werd zelf her omgekeerde gezegd dat we de auto met een lege tank mochten terugbrengen. Kan hier iets aangedaan worden?? Want dit zijn echte oplichters!

Als we onze 90 euro terugbetaald krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annelies1900