Klacht: Verplicht uitstappen

op 30 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 december 2017 om 09:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sandre linda,

Wat jammer dat er iets is voorgevallen waardoor je een klacht in hebt moeten dienen. Als je via het contactformulier een klacht indient, staat er in de bevestigingsmail binnen welke termijn je een reactie mag verwachten. Vaak is dit binnen 15 werkdagen. Vanwege de feestdagen zijn er sinds 24 december tot nu toe 3 werkdagen verstreken. Ik moet je daarom vragen nog even geduld te hebben.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland

Met vriendelijke groet,
Nina
Webcareteam Arriva

Heeft op 30 december 2017 om 10:21 geantwoord

Ik heb al een bevestiging gehad.
Daarop kwamen nog meer vragen.
Die hen ik beantwoord maar dat Geeft jullie mail steeds aan. ....niet verzonden

Alle klachten die gemeld zijn door Sandre linda