Klacht: Verplicht een extra verzekering afsluiten, anders geen auto!

op 10 augustus 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

In Nederland heb ik een auto gehuurd, inclusief alles. Omdat je niet met twee kinderen voor verrassingen wilt komen te staan. In Barcelona word je een verhaal verteld over ‘extra verzekering en hoge kosten bij pech’ en je bent verplicht die af te nemen. in mijn geval € 214.95. Ondanks een felle discussie in zowel het Spaans als Engels, ben ik gedwongen deze af te sluiten. Bij navraag bij de Nederlandse verhuurder blijkt dat de heren aan de balie op ‘commissiebasis’ werken en dus verzekeringen moeten verkopen…schandalig en bijna crimineel…alleen kunnen zij er vanuit Nederland niets aan doen. Als je in Nederland inclusief alles huurt, koop dan NOOIT een aanvullende verzekering. De volgende keer bel ik vanuit Spanje naar Nederland en geef het toestel door aan de medewerker. Het schijnt dat ze dan direct terugkrabbelen.

Ik ben tevreden als er twee dingen gebeuren: mijn € 214.95 retour voor een teveel betaalde verzekering. En als de medewerkers van Gold Car stoppen met deze praktijken. Ze duperen toeristen die Spanje bezoeken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Levering