Klacht: Verpakte vleeswaren van Meester enZn.

op 11 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Steeds als ik vleeswaren koop bij AH wat verpakt is door Meester en Zn, blijkt, dat deze verpakkingen niet open te krijgen zijn. Indien het dan wel lukt, dat wordt de verpakking, althans dat deel wat los zou moeten komen, aan flarden gescheurd. Mensen met artrose of andere aandoeningen kunnen dat al helemaal niet. Ik heb al moeite om zo’n verpakking open te krijgen en meestal lukt dat niet of gaat het op de manier als hierboven omschreven. Wanneer gebruikt AH eindelijk eens verpakkingen, die wel gemakkelijk te openen zijn en ook hersluitbaar zijn, want dat zijn de verpakkingen van Meester en Zn absloluut niet. Ik koop voortaan de vleeswaren bij andere en zelfs vaak goedkopere supermarkten, die wel weten hoe ze de vleeswaren moeten aanbieden en deze zijn wel gemakkelijk te openen en ook nog een keer hersluitbaar,

Zie boven.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem Witteveen