Klacht: Verpakking

op 18 mei 2014 over Maybelline New York in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag
Allereerst een compliment voor u producten . Nu heb ik een mooie dure lippenstift gekocht en na eindelijk de verpakking open hebben gekregen moet ik nog weer eens een sticker eraf halen met als gevolg een vieze kleverige houder . Na een half uur wrijven met een schuursponsje en wat Jif ( twee gebroken nagels ) is het er uiteindelijk toch afgegaan . Ik weet dat je je spullen moet beveiligen tegen diefstal maar is er nu echt geen andere oplossing .
Vr.groet
Ann van Beek
Clusiusstraat 74
2163jh Lisse

Gewenste Oplossing:

De sticker achter de folie op de lipstifthouder kan misschien op de folie zodat de houder schoon blijft .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Maybelline New York nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Maybelline New York in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Maybelline New York een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Maybelline New York

Heeft op 15 februari 2018 om 17:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Annabell