Klacht: Verouderde trein

op 09 februari 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Sinds de nieuwe dienstregeling komt op traject haarlem denhaag sprinter de oude treinen. In deze trein kan je niet zien hoelaat het is, hoelaat je aankomt of enige informatie over overstap of vertraging.
Het is erg vervelend wanneer er vertraging is dat je niet weet hoelaat je aankomt of dat je de overstap nog haalt.

Nieuwere sprinters of een verandering in de oude met vernieuwde schermen voor tijd aankomst

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 28 februari 2017 om 11:04 geantwoord

Geachte mevrouw Plaatsman,

Hartelijk dank voor uw reactie welke wij op 9 februari 2017 via Klacht.nl hebben ontvangen. Allereerst onze excuses voor deze late beantwoording.

U maakt op uw traject tussen Haarlem en Den Haag gebruik van een oude sprinter. In deze trein ontbreekt het reisinformatie scherm. Dat kan inderdaad erg lastig zijn. Onze excuses hiervoor.

Helaas zijn nog niet alle oudere treinen van alle gemakken voorzien. Er wordt wel hard aan gewerkt. Ik hoop dan ook dat het probleem zo spoedig mogelijk opgelost zal zijn. Een toezegging voor een tijdsbestek kan ik u helaas niet geven.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door josesimo