Klacht: vernieuwen van de Ikea pas

op 23 februari 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het is onmogelijk een nieuwe Ikea Family pas aan te vragen via jullie site.
heel vaak opnieuw geprobeerd, steeds foutmeldingen en Oeps!

oude kaartnummer ingevuld, emailadres ingevuld,lukt niet.

ook een medewerker aan de telefoon is het niet gelukt!

Slechte services.

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuwe kaart toegestuurd krijg.

Jullie hebben de gegevens van mijn oude kaart nog in het systeem staan
neem ik aan,zo moeilijk kan het niet zijn lijkt me om een nieuwe aan te maken?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.T. Naber