Klacht: vernieuwen OV-card

op 23 augustus 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb sinds 2 maanden regelmatig gebeld en ook al 2x gemaild over vernieuwen van mijn OV-card;steeds een onbevredigend antwoord ontvangen.

Op mijn laatste mail ontving ik van NS een (standaard)reactie met
kenmerk 5027358576 m:et de tekst

“Onlangs heeft u ons een e-mail gestuurd. Helaas is het ons niet gelukt u binnen 5 werkdagen te antwoorden. Onze oprechte excuses hiervoor. Zoals eerder gemeld hebben wij op dit moment een achterstand. Wij hopen uw bericht alsnog zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden”.
De 5 dagen zijn al 2 weken overschreden, echter nog steeds geen reactie van NS.
Ik neem aan dat u adhv uw voornoemd kenmerk mijn klacht kunt lezen.

Als ik eindelijk mijn nieuwe OV-card ontvang dan wel waarom ik deze
OV-card nog niet ontvangen heb.
De OV-card van mijn vrouw is al een maand geleden per post ontvangen!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 augustus 2016 om 09:00 geantwoord

Geachte heer Stortelder,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 23 augustus 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen.

Het spijt mij te vernemen dat u uw nieuwe OV-chipkaart nog niet heeft ontvangen. Omdat NS de productie van deze kaarten uit handen heeft gegeven, wil ik u adviseren om contact op te nemen met de klantenservice OV-chipkaart.

Klantenservice OV-chipkaart is bereikbaar op 0900-0980 (€ 0,50 per gesprek), op werkdagen van 7.00 tot 21.30 uur en op zaterdag, zondag en feestdagen van 10.00 tot 16.00 uur.

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Henk-Annemie.NS