Klacht: vernielde container op oud en nieuwjaarsdag

op 29 januari 2014 over Saver in de categorie Schoonmaakbedrijven

Geachte mederwerkers, op oud en nieuwjaarsdag is er vuurwerk in onze container gegooid door jongelui.Wy hebben het gemeld aan saver en kregen te horen dat wy zelf verantwoordelyk zyn voor onze container maar als het met rechtvaardigheid bekeken kan worden is het onrechtvaardig om de schuld op de klant te leggen, wy hebben dit netjes gemeld en nog nooit een probleem gehad met saver oftewel onze container.Het is eigenlyk schandalig dat iedereen die zyn container normaliter buiten zet, schuld op te leggen als er iets mee gebeurd.Tenzy het een overnachting gehad zou hebben en niet naar binnen gebracht zou zyn zou ik er zowieso wel mee eens zyn.Oud op nieuw mag er van de gemeente vanaf smorgens vuurwerk af gestoken worden en dan moet men ook zo redelyk zyn er begrip voor te hebben dat zulke dingen kunnen gebeuren.Min of meer vry onterecht

Met begrip een nieuwe container en eind van het jaar ervan geleerd te hebben om de container niet meer buiten te plaatsen.Dit lykt my vry redely

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Saver

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Saver nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door merrelyn