Klacht: vermelding 1200 nummer

op 17 juli 2015 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

uw factuur ontvangen no 676625568
gebeld nummer 1200 klantenservice 22-06-2015 om 15:52:33;- 02:00:00
Na een ander probleem heb ik dit aan de mevrouw voorgelegd zij was hier ook over verbaasd en adviseerde mij via interne,t ik hoop dit formulier, in te vullen. Omdat wij uw medewerker en ik dachten dat dit niet goed wasIk ben Blij dat ik op een leuke vriendelijke manier door haar
geholpen Wat ik van haar begreep zou zij het een en ander al doorgeven. mijn eerste vraag aan haar of zij mijn adres zou willen aanpassen door alleen mijn naam op de post te vermelden omdat mijn vrouw op 5 februari is overleden ik heb van haar begrepen dat zij dit in orde heeft gemaakt

Gewenste Oplossing:

Dat U dit voor mij even na wilt kijken en de nodige stappen onderneemt om dit op te lossen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door c.dhondt