Klacht: Vermeerdering van de schuld ipv vermindering door berekening van 4% rente

op 29 augustus 2012 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Ik betaal aan van Arkel een schuld af van Azivo, met een hoofdsom van €1200,00 doordat in de tijd dat ik dakloos was Azivo uit coulantie de ziektekostenverzekering die precies in die tijd een verplichting werd liet doorlopen, cq voor haar rekening nam, en wat nu inmiddels is opgevoerd door deurwaarder van Arkel tot €2643.00 en ik los wel af met een minima uitkering van mijn zorgtoeslag.
Echter bij navraag blijk ik helemaal niets af te lossen!!, sterker nog ik betaal wel mijn zorgtoeslag aan hen maar de schuld groeit maandelijks met € 26,00 waardoor ik eigenlijk niets aflos maar schuld bij hen aan het opbouwen ben! Dit is werkelijk van de zotte toch? en logisch dat mensen eeuwig in de schuld blijven zitten door dit soort malifide instanties!

Een normale berekening ten opzichte van de hoofdsom, we zijn inmiddels met diverse hulpinstanties bezig te bekijken of dit wel normaal is, en bij de wet mag! bovendien is er nadat er verteld is door ons aan van Arkel dat er al eerder een betaling gedaan is van €200,00 ons medegedeeld dat dit onzichtbaar verrekent is, dat is nergens terug te vinden en lijkt erop dat dit is weggepoetst, cq geript! en dat is niet netjes!!

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 11:08 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij zijn sinds juni 2015 actief op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor die tijd is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door Internoll