Klacht: Verloren pakket

op 16 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

29/11/2017, pakket afgeleverd op de verkeerde locatie door UPS. Vervolgens heb ik gebeld en ze zouden het met spoed oplossen en het pakket naar de juiste locatie sturen. Week later nog steeds geen bericht. Weer gebeld en er was nog niks opgelost. Weer zeiden ze bij de klantenservice dat het met spoed opgelost zou worden. Week later nog steeds niks. Toen heb ik gebeld en gezegd dat ik het pakket zelf wel bij die verkeerde locatie vandaag zou halen. Helaas hadden zij het pakket al niet meer omdat ze zagen dat het op de verkeerde locatie was. Het pakket was teruggestuurd naar UPS op 13/12/2017. 15/12 heb ik UPS gebeld en gevraagd waar het pakket is. Dit wisten ze niet en ze konden ook niet meer beloven dat het pakket op 19/12 op de juiste locatie zal zijn waar ik telkens om had gevraagd en mij verteld werd dat dit geen probleem zou zijn. Ga zo door UPS… Typisch een geval van het kastje naar de muur en geen beloftes nakomen.

Het pakket moet voor 19/12/2017 op de juiste locatie zijn.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 18 december 2017 om 06:45 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Er zal helaas een onderzoek naar uw zending geopend moeten worden. Daar wij contractueel aan de verzender zijn verbonden adviseren wij u om contact met hen op te nemen, zodat zij het onderzoek kunnen openen. Zij zijn ook degene die indien nodig een claim voor de zending kunnen indienen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

UPS Social Media Team

Heeft op 18 december 2017 om 12:08 geantwoord

Gebeld, niks mee opgelost. Pakket is teruggestuurd naar verzender en niet langer beschikbaar. Dit reken ik jullie aan.

Alle klachten die gemeld zijn door Vera de Lange