Klacht: Verloren pakket

Amber8x op 06 april 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee weken geleden heb ik via UPS iets thuisbezorgt gekregen. Dit heb ik geretourneerd omdat de maat niet goed was. Nu twee weken later is er nog niks vernomen van de ontvanger ( Gucci ). Ik heb Gucci zelf al op allerlei manieren proberen te bereiken maar ze geven geen gehoor. Ook heb ik van UPS geen bewijs meegekregen om het pakket te volgen. Het pakket is dua gewoon spoorloos verdwenen!! Ik ben zeer ongerust aangezien het ook niet om een klein bedrag gaat.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen het pakket tw vinden!

Gewenste Oplossing:

Als het pakketje gevonden word en de rest verloopt zoals het hoort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 09 april 2018 om 07:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende situatie. Echter uw plaatst een klacht aangaande een zending in Belgie op een Nederlandse Website. Helaas is het voor ons niet mogelijk na te gaan wat er met uw zending is gebeurd. Wij adviseren u om contact op te nemen met de Klantenservice in Belgie om uit te laten zoeken wat de status van uw zending is. De klantenservice is bereikbaar via 078-250877 .

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door