Klacht: verlopen datum

op 12 augustus 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Bij Libelle en Margriet trof ik een kaartje aan om mee te doen met een actie van de Staatsloterij.
Er werd vermeld dat de acte loopt tot 31 aug.
Bij mijn poging om me aan te melden las ik dat de acte verlopen is.

Alsnog de mogelijkheid krijgen om gratis mee te doen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 12 augustus 2016 om 16:14 geantwoord

Geachte mevrouw Moot,
Naar aanleiding van uw klacht bevestig ik hierbij dat wij het probleem telefonisch hebben opgelost.
Ik wens u een fijne dag!
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Ingrid Holieman
Klantenservice Staatsloterij
Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)
Postadres:
Staatsloterij
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER
De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden.
Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan.
De Nederlandse Loterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.
Deze voetnoot geeft mede aan dat deze e-mail gescand is door een actuele virusscanner op de aanwezigheid van computervirussen.

Alle klachten die gemeld zijn door Strudel1