Klacht: Verlening abonnement

op 10 juli 2017 over Efteling in de categorie Attractiepark

Mijn kleindochter heeft een jaarabonnement ,welk een deze dagen afloopt. Ikzelf heb een abonnement wat maandelijks van mijn rekening wordt afgeschreven. Ik wilde haar abonnement met enkele maanden verlengen ,door maandelijks € 15,50 over te maken. Ik heb hierover gebeld , dit schijnt niet mogelijk te zijn bij een jaarabonnement!! Hiervan wordt op geen enkele site melding gemaakt, . Mijn schoondochter heeft een jaarabonnement gedaan, in de veronderstelling dat dat enkele maanden verlengd kon worden. Niet dus. Een jaarabonnement kost €170,/ per mnd 12x€ 15,50= € 186,–minus de tegoedbon van € 20,– = € 166,– !! Dus je betaald vooraf en € 4,– MEER en je hebt MINDER rechten, waarop NIET gewezen wordt .. Efteling DOE ER AUB IETS AAN,! M vriendelijke groet van een teleurgestelde oma

Ik ben tevreden wanneer er voor mensen met een abbonnement met een jaarbetaling, na 1 jaar ook een verlening van enleke maanden mogelijk is. Zoals wij zeggen, gelijk monniken , gelijke kappen. Hopend op een "goed" antwoord uwerzijds , groet ik u

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sic