Klacht: Verlenging met toestel niet mogelijk

op 29 juni 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Goedemiddag,

Ik ben al klant sinds augustus 2016 bij tele 2. Eind 2016 heb ik nog een extra nr voor mijn man aangevraagd. Alles is zonder enkel probleem door de systemen gekomen.
Nu wil ik mijn nrs verlengen met een telefoontoestel erbij en een bijbetaling zodat je geen registratie op je naam heb staan.
Nu krijg ik continu te horen nee mevrouw we kunnen het niet verlengen omdat u een preventel codering op u naam heeft.
Ik heb bewijzen dat ik op 15 Augustus 2016 ook al een preventel codering op mijn naam had staan maar toen moeiteloos klant bent geworden bij Tele 2. Zelfs eind 2016 een extra nr aangevraagd terwijl de preventel codering dus al op mijn naam stond.
Bij Tele 2 werken er dus mensen die op frauduleuze manier mensen klant maken om zo maar hun target/bonus te behalen.
Wanneer klanten inmiddels al wat hoge rekeningen gewoon voldaan hebben en hun nummer willen verlengen dan geeft Tele 2 zich niet thuis.
Op de klantenservice en Verkoopafdeling zitten er mensen die je niet willen helpen .Leidinggevende kunnen en durven zelfs klanten niet te woord te staan.
Je zou toch denken wanneer je al klant bent bij een bedrijf dat ze je ook als klant behandelen en alles er aan doen om je te houden als tevreden klant. Nou Tele 2 absoluut niet.
Ik heb gigantisch spijt dat ik klant bent geworden bij Tele 2.

Wanneer mijn probleem serieus word genomen en wanneer ik mijn nummers gewoon kan verlengen met een toestel erbij met bijbetaling

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ilonahelena