Klacht: Verlenging betalingsregeling

op 20 maart 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Heb op 10-02-2017 bij Ziggo een betalingsregeling getroffen. Deze moest op 24-02-2017 betaald zijn. Op 20-02-2017 is deze opgeschort i.v.m het ontvangen salaris op 27-02-2017. moest betaald zijn op 06-03-2017. Op 06-03-2017 wederom een acceptmail ontvangen voor de betaling van maart en deze moet voor 20-03-2017 betaald zijn. Mijn salaris ontvang ik op de 27ste van de maand dus kan de regeling niet betalen en Ziggo wil de regeling niet op de 30ste v/d maand zetten.
Op deze manier verlangt Ziggo dat er in 1 maand 2x het bedrag van de betalingsregeling voldaan wordt.

Als Ziggo mij de kans geeft om te betalen door de datum op te schorten naar de 30ste v/d maand.
PS
De ingangsdatum van mijn contract is een gok. Ziggo kan/wil mij deze niet geven. Wel kan ik mijn abonnement maandelijks beëindigen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door peters.henk1