Klacht: Verlengde filter

op 12 augustus 2017 over Marlboro in de categorie Sigaretten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Marlboro, vandaag 12-08-17 heb ik van jullie een pakje van 8 euro gekocht, echter toen ik een sigaretje uit het pakje haalde bleek ik een dubbele filter te hebben (productie foutje) steeds vaker maak ik dit bij jullie mee of dat me sigaretten flink inbranden dit vind ik erg zonde ik betaal namelijk genoeg geld voor een pakje.

Met vriendelijk groet,
Jennifer Verhoef

Gewenste Oplossing:

Ik zou het fijn/leuk vinden als ik hierin gecompenseerd zou worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marlboro

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marlboro nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JVerhoef030