Klacht: Verlengde afleverternijn

op 18 oktober 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16 september heb ik een tv wandmeubel besteld voor € 350,-. De levertijd was 4 weken. Op vrijdag 14! Oktober heb ik gebeld hoe het zat met mijn bestelling, waarop een medewerker van OTTO zei in de loop van week 42 ( deze week dus en zoals wij dua verwacht hadden). Niks is minder waar. Zondag kreeg ik een mailtje met dat mijn levering verlengd was tot eind oktober??!! En dat een dag voor de eventuele levering van de bestelling.

Gewenste Oplossing:

Alsnog deze week mijn bestelling binnenkrijgen of in ieder geval een tegemoetkoming oid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 18 oktober 2016 om 16:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nassi