Klacht: Verleen kwaliteit en service

op 01 november 2017 over Auping in de categorie Bedden

Na ruim € 80,- te hebben betaald voor het demonteren en ter reparatie opsturen van een electromotor van ons Auping Royal bed kregen wij bericht dat reparatie en/of vervanging niet meer mogelijk was. Dit vlaggeschip van de beddencollectie bleek binnen 10 jaar na aanschaf noch handmatig noch electrisch meer verstelbaar te zijn.
Ik ben bereid een goede prijs te betalen voor een kwaliteitsproduct maar bij Auping wordt levensduur en serviceverlening kennelijk niet als kwaliteit ervaren.

Ik verwacht voor de forse aanschafprijs en de hierboven gestelde servicekosten meer dan een \'sorry\' berichtje van de klantenservice. Een Royal bed moet langer kunnen functioneren dan 10 jaar. Een termijn van tien jaar past bij Ikea en niet bij Auping!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Auping over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Tijn.2006

10 maanden geleden - We hebben veel leergeld moeten betalen maar wat hebben we uiteindelijk geleerd.... NOOIT MEER ENIG PRODUCT VAN AUPING!

Reactie van de melder van de klacht Tijn.2006

10 maanden geleden - Doodzwijgen en wegkijken dat is de gebruikelijke werkwijze van Auping. Bovenvermeld bericht is niet afkomstig van het moederbedrijf uit Deventer.

Alle klachten die gemeld zijn door Tijn.2006