Klacht: verkrijgen vrijstellingsverzoek

op 24 juni 2015 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

In februari 2015 heb ik te horen gekregen dat ik sinds januari 2014 niet meer ingeschreven stond als student voor de opleiding Doktersassistente. In 2014 heb ik toch nog wel examen gedaan in verschillende vakken en heb ook nog praktijklessen gevolgd. Ik moet alleen nog mijn BPV doen om een diploma aan te kunnen vragen. Omdat de opleiding veranderd is, moet ik ook nog rekenen en Nederlands doen, maar voor alle andere vakken heb ik vrijstelling aangevraagd. Dit is op 4 maart 2015 gebeurd, Tot op heden heb ik nog geen enkele reactie van de vrijstellingscommissie gehoord. Ik ben het inmiddels meer dan beu om iedere keer afgescheept te worden met het verhaal dat de commissie nog niet tot een unaniem oordeel is gekomen.

Ik ben tevreden wanneer ik de vrijstellingen zwart op wit in mijn bezit heb.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

5 jaren geleden - Beste Carin,Vervelend dat je zo lang moet wachten. Ik heb inmiddels meerdere mensen gesproken en heb vernomen dat de uitslag nu echt bijna bekend is. Het verzoek zit in de laatste fase.Ik heb inmiddels ook een e-mail gestuurd naar de betreffende persoon met het verzoek om dit spoedig af te handelen.Ik begrijp dat je hier geen vertrouwen meer in hebt, maar zal het persoonlijk voor je in de gaten houden en kom er zo snel mogelijk op terug.Excuses voor de ongemakken die je hieraan hebt ondervonden.Met vriendelijke groet, Patricia Derksen LOI Webcare

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van LOI

5 jaren geleden - Beste Carin,Ik heb zojuist vernomen dat de vrijstellingsbrief vandaag naar je wordt verstuurd.Met vriendelijke groet, Patricia Derksen LOI Webcare

LOI

Heeft op 02 juli 2015 om 11:45 geantwoord

op 2 juli per bericht aangegeven dat de vrijstellingsbrief vandaag wordt verstuurd

Reactie van de melder van de klacht Carin Crucq

5 jaren geleden - Beste Patricia,,Helaas is het weer niet gelukt om de belofte waar te maken. Het is nu 6 juli en ik heb tot op vandaag nog niets ontvangen!Met teleurgestelde groet, Carin

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van LOI beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Carin Crucq

5 jaren geleden - Beste Patricia,Ook vandaag, 7 juli nog steeds niets ontvangen!Carin

Bericht van LOI

5 jaren geleden - Beste Carin,Zoals zojuist telefonisch besproken wordt de vrijstellingsbrief vandaag nogmaals aan je toegestuurd.Met vriendelijke groet, Patricia Derksen LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht Carin Crucq

5 jaren geleden - Beste Patricia,Op 9 juli is zowaar de vrijstellingsbrief op de mat gevallen. Heeft er meer dan een week over gedaan! Heel fijn dat je je belofte om hem nogmaals te sturen bent nagekomen! Deze viel op 11 juli binnen, het kan dus wel binnen 2 dagen! Dank je!Met vriendelijke groet, Carin Crucq

Alle klachten die gemeld zijn door Carin Crucq