Klacht: Verkrijgbaarheid mosterdsaus

op 28 augustus 2017 over Remia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Sinds enige tijd is de remia mosterdsaus niet verkrijgbaar in Schagen (A.H, 3 x Vomar, Deka, Deen, Aldi) terwijl andere Remia sausen wel verkrijgbaar zijn bij alle supers behalve Aldi.
De Calve mosterdsaus is wel goed verkrijgbaar.
Waarom is dit zo ?
Wij vinden 9 van de 10 keer Remia beter dan de sausen van Calve

Als de Remia mosterdsaus relatief algemeen verkrijgbaar is.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Remia over deze klacht.

Bericht van Remia

2 maanden geleden - Betreft: Verkrijgbaarheid Remia Mosterd Snacksaus Geachte heer / mevrouw Wierenga, Allereerst onze hartelijke dank voor uw interesse in ons product. Hiermee willen wij u als volgt berichten; De Remia Mosterd Snacksaus is verkrijgbaar bij: - Hoogvliet - Plus - Deen - Boni - Jumbo Als u de Remia Mosterd Snacksaus graag wilt kopen en u vindt het niet in het genoemde filiaal, kunt u het beste aan de bedrijfsleider vragen of hij dit product, voor u wilt bestellen. Wij vertrouwen erop u hiermee naar tevredenheid te hebben geïnformeerd. Remia Consumentenservice

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Remia in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Remia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Remia

Heeft op 29 augustus 2017 om 08:26 geantwoord

Het betreft hier geen klacht maar een vraag. De consumentenservice van Remia heeft de klant naar verwachting voldoende geïnformeerd naar de verkrijgbaarheid van de Remia Mosterd Snacksaus. Indien de klant meer info wenst, kan hij/zij ten alle tijden contact opnemen met de consumentenservice: info@remia.nl of telefonisch 0800-0222555 (gratis van 09.00 tot 12.00 uur)

Heeft op 29 augustus 2017 om 08:34 geantwoord

Als een merk zijn product niet belangrijk genoeg vind om de algemene verkrijgbaarheid te vergroten bij een aantal landelijke of grote regionale supers dan is er blijkbaar onenigheid met de inkopers van deze supers of vind men het eigen product niet belangrijk in het assortiment.
Blijkbaar moeten we helaas genoegen nemen met minder product van Calve.
Het zij zo geen remia meer.

Bericht van Remia

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Wierenga, Hiermee willen wij graag een reactie geven naar aanleiding van uw bericht. Onze buitendienst medewerkers doen hun uiterste best om de inkopers van de supermarkten te overtuigen om Remia producten in het assortiment op te nemen. Ook Remia zou willen zijn dat de verkooppunten verder uitgebreid wordt. Als dank voor uw reactie om ons van uw bevindingen op de hoogte te stellen, ontvangt u per separate post een flacon Remia Mosterd Snacksaus. We vertrouwen erop u met deze informatie naar tevredenheid te hebben ingelicht. Met vriendelijke groet, Remia Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door D.Wierenga