Klacht: verkreukelde krant

elisabeth84 op 14 maart 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 19 maart 2014
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen, Wat vervelend dat de bezorging niet naar tevredenheid verloopt. Onze excuses voor het ongemak. Op 21 januari 2014 hebben wij de laatste melding ontvangen omtrent de bezorging. Wij waren niet op de hoogte dat de bezorging in de tussentijd...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 14 maart 2014

Een abonnee van de Telegraaf heeft herhaaldelijk geklaagd over de slechte staat van de ontvangen kranten, die vaak verkreukeld en onleesbaar zijn. Ondanks het gebruik van een strijkijzer om de krant leesbaar te maken, blijft de kwaliteit te wensen over. De abonnee vraagt om een duidelijke verbetering of een compensatie voor de hoge kosten van het abonnement.

Mijn Klacht:

Deze klacht al eerder gemeld……maar nu is het bijna een hele week dat de krant bijna onleesbaar is door de kreukels die er in zitten. Ik zit nu met het strijkijzer bij de deur om de krant nog leesbaar te maken….ik heb nog steeds mn humor maaaaaar het is bijna op!! Ik heb ook foto,s gemaakt ,ook van een telegraaf met halve pagina s of helemaal gekarteld. Ik verwacht nu een duidelijke verandering… of een vergoeding want de krant is duur genoeg!!!

Gewenste Oplossing:

Dat laat ik aan u over....vergoeding en verbeteren dit alles loopt al een half jaar

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 maart 2014 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wat vervelend dat de bezorging niet naar tevredenheid verloopt. Onze excuses voor het ongemak. Op 21 januari 2014 hebben wij de laatste melding ontvangen omtrent de bezorging. Wij waren niet op de hoogte dat de bezorging in de tussentijd nog niet is verbeterd.

Wij hebben de melding die u nu kenbaar heeft gemaakt, doorgegeven aan onze distributeur. De beschadigde kranten worden op uw huidige abonnementsperiode verlengt. Indien de bezorgproblemen blijven bestaan, raden wij u aan om dit rechtstreeks aan onze klantenservice te melden via 0888248242 of via uw mijntelegraaf account. Op deze manier kunnen wij direct anticiperen op de melding.

Vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM