Klacht: Verkoop van 2 ondeugdelijke kaartjes voor het lorde concert van 4 okt in Tilburg.

op 06 oktober 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Mijn dochter zit al tijden te spinnen op een concert van Lorde. Toen dat werd aangekondigd maanden geleden kon ze alleen nog kaartjes vinden via viagogo. Ze kocht 2 kaartjes voor elk 180 euro (de eigenlijke prijs was ca 30 euro).
Toen de kaartjes werden toegestuurd en uitgeprint vlak voor het concert bleek dat ze onbruikbaar waren. De kaartjes zijn op naam gesteld en toegang tot het concert is uitsluitend mogelijk met een ID dat bewijst dat de naam op het kaartje klopt met het ID. Deze viagogo had deze kaartjes nooit mogen aanbieden, het zijn ondeugdelijke kaartjes. De aanbieder moet daarvan geweten hebben.

Verhaal halen is nog niet mogelijk gebleken. Telefoneren geeft een bandje en verzonden e-mails komen terug als onbestelbaar

1. Geld terug
2. Maatregelen die dergelijk bedrog onmogelijk maken
3 ekskuses naar m'n dochter die er knap overstuur van is

Heb de tickets en mailwisseling met viagogo. Kan dat apart/aanvullend toesturen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht viagogo