Klacht: Verkoop kaartjes geblokkeerd

op 23 mei 2021 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Twee kaartjes gekocht voor Eurovision, maar uiteindelijk konden we er niet heen. Besloten om de kaartjes via Viagogo door te verkopen, iets dat Viagog zelf op de website en bij de aankoopbevestiging expliciet aanbood. Dit was ruim 48 uur voor evenement en kaartjes stonden nog niet op naam.
Deze advertentie is echter nooit door Viagogo gepubliceerd en dat hebben ze mij ook niet laten weten. Toen ik er zelf toevallig achterkwam en vroeg naar de reden, stelden ze dat ze enerzijds dat ze slechts doorgeefluik waren tussen kopers en verkopers en anderszijds geblokkeerd hadden omdat ze tijdige levering niet meer konden garanderen; een tegenstrijdige boodschap en onjuist. De op naam gestelde kaartjes ontving ik namelijk pas zelf 15 uur voor evenement, wat betekent dat ik nog ruim 33 uur had gehad om kaartjes te verkopen en op naam nieuwe koper te laten zetten als Viagogo de verkoop niet stilletjes had geblokkeerd.

Vergoeding ter hoogte van de aankoopprijs van de kaartjes

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C te Z