Klacht: verkocht ticket wordt geweigerd aan de incheck

op 16 juli 2016 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

in maart kocht ik twee tickets voor mijn kinderen (16 en 14) via vliegwinkel.nl Ze zouden samen naar familie in de VS vliegen.
Bij vertrek werd 1 ticket geweigerd omdat de maatschappij (United Airlines) niet toelaat dat minderjarigen via niet rechtstreekse vluchten naar VS komen. Vliegwinkel is niet bereikbaar voor hulp via het noodnummer dus mijn dochter is niet kunnen vertrekken.

omboeking van het gekochte ticket naar een andere maatschappij waarmee mijn dochter alsnog kan vertrekken op vakantie

terugbetaling van de kosten voor het nieuwe ticket dat ik zal moeten kopen als omboeking niet mogelijk is

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vliegwinkel.nl over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

Bericht van Vliegwinkel.nl

11 maanden geleden - Beste heer van Deyk, Ik heb uw boeking nagekeken en zie dat het inmiddels opgelost is. Mochten wij u nog verder van dienst kunnen zijn hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, vliegwinkel.nl Customer Support M. van Noordennen

Alle klachten die gemeld zijn door tim van deyck