Klacht: verkleuring Bank

PetraHoek op 13 oktober 2020 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Op 25-01-2019 hebben wij een bank geleverd gekregen maar deze heeft een dusdanige verkleuring dat als ik hem zou aanbieden bij de kringloop dan willen ze hem niet eens hebben.

Klacht ingediend op 14-07-2020, en op 12-08-2020 is service monteur geweest en heeft hem nagekeken en hier zijn conclusie:
Ter plekke vastgesteld: 2,5-zits / 2-zits – Zitting, rug en armleggers – links – in het midden – rechts / bekleding – oppervlakte (stof) verkleuring
Beoordeling van de oorzaak: Inwerking van buitenaf zon/licht invloeden en dicht bij het raam.

Wehkamp zegt het volgende:
De monteur geeft aan dat de klacht is ontstaan door inwerking van buitenaf zon/licht invloeden en dicht bij het raam. De firma Polsterservice brengt dan ook voor dit bezoek € 90,00 beoordelingskosten in rekening. Normaal gesproken berekenen wij deze kosten aan u door, maar uit coulance nemen wij deze nu voor onze rekening mvg Wehkamp.

Ik heb daarop gereageerd dat ik het er niet mee eens ben en dat de 90,00 euro super fijn is dat hun dat voor hun rekening nemen maar ik nog steeds met een verkleurde bank zit en ik denk dat het na anderhalf jaar niet moet kunnen en voeg om een andere oplossing van wehkamp, maar wederom zeggen ze:

Uw reactie op onze afwijzing van uw klacht heb ik ontvangen.

Ik neem deze klacht niet opnieuw in behandeling, omdat het ontstaan ervan niet onder onze garantiebepalingen valt. Onze monteur geeft aan dat de klacht is ontstaan door inwerking van buitenaf zon/licht invloeden en dat de bank te dicht bij het raam staat. U kunt deze bepalingen inzien op onze pagina Algemene Voorwaarden.

Binnen drie maanden, nadat wehkamp haar standpunt inzake de klacht kenbaar heeft gemaakt, kunt u de klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.degeschillencommissie.nl).

Wat kunnen we nu nog verder doen zodat ik wel kan genieten van een mooie nieuwe bank.

Als ik of een nieuwe bank krijg of dat er een stevige compensatie geregeld wordt, dan kunne wij weer genieten in ons huis

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag, Vriendelijk vragen wij u om uw klantnummer geboortedatum én een link van dit bericht te mailen naar [email protected] Hierna hebben wij de mogelijkheid deze kwestie op te pakken. Met vriendelijke groet, Webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht PetraHoek

1 jaar geleden - 26-05-1966 Klanten. 54352157

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Bedankt voor je bericht, Vriendelijk vragen wij u nogmaals om het klantnummer, geboortedatum te mailen naar [email protected] Wij raden het aan om het klantnummer hier niet te plaatsen in verband met uw privacy. Wij horen graag persoonlijk van u om deze kwestie met u door te nemen. Met vriendelijke groet, Webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht PetraHoek

1 jaar geleden - Het is wederom weer afgewezen wat moet ik nu nog doen....

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag, Wij hebben de klacht op de bank meerdere malen bekeken, echter kunnen wij naar aanleiding van deze afwijzing, die ook mede wordt gedeeld in de door ons gestuurde e-mail niks meer voor u betekenen. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:04 geantwoord

PetraHoek

Heeft op 13 september 2021 om 14:14 geantwoord

Er was niks voor ons gedaan, zelfs geen tegemoetkoming dus totaal geen oplossing en daarom de bank naar de stort gebracht en een andere bank gekocht maar zeker nooit meer bij wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door PetraHoek