Klacht: Verkeert bedrag

op 28 juni 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

In het Wijnegem shoppingcenter in winkelketen Zara zijn ze super onbeleefd. Op het prijskaartje staat €19,99 maar ze rekenen wel €29,95 aan! De winkel verantwoordelijke werd er bij geroepen en ik was meteen mijn neus kwijt. Ze ging de discussie niet aan zei ze en zei dat ik het moest laten liggen of betalen! Als er op het prijskaartje €19,99 staat dan moeten ze me dit ook geven en niet alleen vond ik dit, maar ook de mensen die achter mij stonden in de rij. Iedereen vond dat deze vrouw onredelijk was en heel onbeleefd alleen al door het feit hoe ze mij en mijn vriendinnen afblafte terwijl wij haar op het foute kaartje wezen. Ik heb uiteindelijk het kleedje betaalt tegen mijn zin en werd zelf als het betaalt was onbeleefd behandelt. Klantvriendelijk 0,00%. Nadien bel ik naar de klachtendienst, geven ze mij een nummer die niet eens bestaat. Kan dit? Neen.

Een korting.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sarah Van Cauter