Mijn Klacht:
Ontvangen 16-pack Philips opzetborsteltjes, i.p.v. 16-pack Oral-B Braun borsteltjes.
Gewenste Oplossing:
Na omruilen!

Ontvangen 16-pack Philips opzetborsteltjes, i.p.v. 16-pack Oral-B Braun borsteltjes.
Na omruilen!
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Koopjedeal.nl over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 03 mei 2016 om 23:49 geantwoord
Beste Hans,
Dank voor uw bericht.
Zoals u in de bevestiging kunt zien heeft uzelf gekozen voor de opzetborstels voor de Philips Sonicare.
Dit is tevens de reden dat u de opzetborstels voor Philips Sonicare heeft ontvangen.
Een foutje is menselijk.
Normaliter dient u een retour-aanvraag te doen via www.koopjedeal.nl/klachten
Ik heb vanwege het ongemak het retour-formulier voor u ingevuld.
U ontvangt hiervan bevestiging op de mail.
Zodra uw retour-aanvraag wordt goedgekeurd, ontvangt u bericht van ons met de instructies hoe u hetgeen gratis naar ons kunt retourneren.
Zodra het pakketje naar ons geretourneerd is en wij hebben hetgeen ontvangen, duurt het maximaal 5 werkdagen voordat uw retour verwerkt is.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mochten er vragen of opmerkingen resteren, neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Met vriendelijke groeten,
Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl