Klacht: Verkeerde voorlichting prijs op website

op 02 november 2012 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Onlangs zocht ik een eethoek, ik kwam bij een aanbieding uit op de site van LeenBakker. Het ging om een eetkamertafel Noud ((77x180x90) en om 6 stoelen (Noud) voor de prijs van 649 euro. Er staat duidelijk bij dat het ging om deze set (Dus om de combinatie van die tafel en die stoelen). Ik dus naar de winkel om de eethoek te kopen, zeggen ze bij de Leenbakker dat het gaat om een kleinere tafel, wil ik de grote tafel moet ik bijbetalen. Dit is daarom gewoon pure oplichting, aangezien ze de set (waar de tafelmaten duidelijk vermeld staan) aanbieden voor de actieprijs. Ik vind het dan ook echt niet kunnen dat ze zomaar andere voorwaarden gaan stellen. Heb bij thuiskomst meteen een klacht ingediend via de site van Leenbakker. Hoop dat ik daar nog wat van hoor.

Ik wil gewoon deze set, zoals vermeld op de website, voor de prijs zoals die ook staat vermeld op de website. Dus een grote tafel (77x180x90) met 6 stoelen voor 649,- euro. Zoals zij dat dus ook aanbieden op de site

Alle klachten die gemeld zijn door Ahmad