Klacht: verkeerde vak

op 27 april 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb 2 kaartjes gekocht voor bayern munchen – werder bremen. Deze wedstrijd vind plaats op 19 april 2016. Vandaag ontving ik mijn kaarten en wat blijkt ik zit in het uitvak terwijl ik voor bayern ben! Ik ben echt razend! Ik wil in het thuis vak zitten. Wie o wie kan mij helpen ? Want ik geloof dit gewoon niet. Er werd ook niet gebeld of gemaild voor een ander alternatief of iets. Ik had kaarten coor categorie 4 gekocht, maar ik kreeg voor categorie 3. ik wil of mijn geld terug of kaartjes voor thuisvak.

Ik hebb ze gemaild maar nog niks ontvangen

Ik wil thuis vak kaarten of mijn geld terug!

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Viagogo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Viagogo

Heeft op 20 mei 2016 om 12:30 geantwoord

Beste Ilias,

Aangezien je niet hebt gereageerd binnen de gestelde termijn, beschouwen wij deze kwestie als afgehandeld. Ons klantenservice team kan uw vragen beantwoorden. Volgt u alstublieft deze link: https://www.viagogo.co.uk/secure/contactus , en wij zullen u graag assisteren.

Uw bestelling is gegarandeerd! Als koper bent u gegarandeerd geldige tickets op tijd voor het evenement te ontvangen. Als zich een probleem voordoet, zullen we meteen ingrijpen om vergelijkbare vervangende tickets voor u aan te schaffen of een terugbetaling in de zeldzame gevallen waarin dit niet mogelijk is te voorzien. Ik hoop dat dit u uitgelegd hoe wij werken en al uw vragen heeft beantwoord.

viagogo Team

Alle klachten die gemeld zijn door Ilias 17