Klacht: Verkeerde tijdsaanduiding

op 23 april 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik rijd graag met de bus. Echt waar. Het enige is dat de bus 312 van roosendaal naar Breda een leuke verkeerde tijdsaanduiding geeft. Hij sprong van 12.58 naar 12.30 om kwart over 12.. nu zit ik hier braaf te wachten braaf vanaf 12.20 in de stromdende regen omdat er geen overdekking is. Blijkt de bus toch om .58 te rijden!! Heel fijn die online website maar werkt voor geen meter. Aangezien de 312 ook vaak te laat is zit ik hier waarschijnlijk 40 minuten te wachten op een bus die ook nog te laat is!! Mijn vriend wachtte gisteren op de 312 en die was sint willebrord gewoon vergeten, was zo doorgereden naar etten leur! Mijn beste vriendin was gisteravond met de 312 naar roosendaal waa de busschauffeur de weg kwijt! Dit word echt te gek voor woorden arriva. Wij zijn er helemaal klaar mee met die 312 helaas is het de enige buslijn om in sint willebrord te komen. DOE HIER WAT AAN!!!!

Als de 312 op tijd komt. GOEDE TIJDSAANDUIDING. En een chauffeur die weet waar hij heen moet rijden! En plaats een hokje aan de halte Vinkenstraat want 40 minuten in de stromende regen wachten is niet tof!! Vooral niet als ik bijna een fortuin uit moet geven en het bijna goedkoper word om met de auto te gaan. Strontziek word je hier van zeg.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag Amy, Dat klinkt niet als een prettige ervaring. Zou je ook kunnen aangeven bij welke halte in Etten-Leur je vriend stond? En hoe laat zou de bus langs deze halte moeten rijden? Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 03 mei 2016 om 07:24 geantwoord

Helaas ontbreekt de gevraagde informatie vooralsnog zodat we de klacht niet intern door kunnen zetten. Deze klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Altijdwachtende