Klacht: verkeerde tickets ontvangen

op 21 mei 2016 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hadden op 5/10/15 via Viagogo 5 tickets besteld voor match Real Madrid-Valencia op 8/5/16 (=morgen!) in vak 109, is dichtbij het veld ! Gisteren tickets ontvangen, maar zijn voor vak 533 , is helemaal bovenaan !! Probeer met Viagogo in contact te komen, maar lukt niet ! Op hun website staat zelf dat je in dit geval hen onmiddellijk moet contacteren voor rechtzetting, alleen HOE ? geen telefoonnummer beschikbaar en via contactformulier nog geen antwoord !! Morgen is wel de match ! Dit moest een heel speciale reis worden voor onze zoon zijn 18e verjaardag, hiervoor grootvader (78 jaar!) mee + zoon en 3 kleinzonen šŸ™ . Dit is niet leuk!!!

Gewenste Oplossing:

Rechtzetting kaarten naar evenwaardige plaatsen als besteld (vak 109) , dicht bij veld !

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

Bericht van Viagogo

10 maanden geleden - Beste Peter, Alstublieft ons uw transactienummer sturen. We zullen dit meteen voor u nakijken en vervolgens contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, viagogo Team

Alle klachten die gemeld zijn door Fam.Geudens