Klacht: verkeerde tegoed meegegeven

op 31 augustus 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor me zoon een paysafekaart van 10 euro gekocht. Althans dat dacht ik er stond ook een nieuwe jongen achter de kassa had dat nog nooit verkocht. Kreeg hulp van zijn collega. Thuis aangekomen dacht me zoon zijn paysafekaart te gebruiken. Maar helaas dat ging niet op.
Omdat de verkoper me geen paysafekaart verkocht heeft maar een ortel beltegoed. Dus wat gaan jullie daar aan doen. Ging over filiaal de herenhof te alphen aan den rijn. Filiaal weet nog niks vanwege sluitingstijd. Was te laat om terug te gaan.

Gewenste Oplossing:

De oplossing zou zijn beltegoed ortel van tien euro inleveren.
En een paysafekaart van 15 euro terug geven.
Voor het ongemak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dominic2003