Klacht: Verkeerde tarieven

op 25 juni 2017 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben per 1 januari overgestapt van Essent naar Oxxio via gaslicht.com. De tarieven die afgesproken zijn en bevestigd in het leveringscontract van Oxxio worden niet gehanteerd. Ik moet nu hogere tarieven betalen volgens de app. Daarnaast heb ik een enkel tarief afgesproken in het contract en er wordt gebruik gemaakt van een dubbel tarief in de app.

Gewenste Oplossing:

Als de juiste tarieven worden toegepast.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 26 juni 2017 om 15:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Martijn36482,

Bedankt dat je ons attent maakt op deze fout. Excuses dat we niet het juiste tarief gebruiken. Ik zorg dat we met terugwerkende kracht per 1 januari 2017 het juiste tarief hanteren. Binnen c.a. 2 weken is dit ook zichtbaar op Mijn Oxxio.

Met vriendelijke groet,

Kelly, medewerkster Oxxio

Alle klachten die gemeld zijn door Martijn36482