Klacht: verkeerde tank caravan toilet

op 05 september 2018 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Ik heb in februari 2018 bij Obelink in Winterswijk een aantal artikelen gekocht, waaronder een afvoertank voor mijn chemisch caravantoilet.

Heb in de winkel samen met een medewerker van Obelink uitgezocht welke ik moest hebben, er zijn nl meerdere types.
Aan de hand van de afbeeldingen op de doos zei hij deze moet je hebben.
Nou staat mijn caravan in Spanje dus ik kon pas in juni controleren of ik de juiste bak had. Nou dus niet. Bij terugkomst van vakantie via de retourprocedure deze bak in originele verpakking en absolute nieuwstaat aan Obelink teruggestuurd
Obelink weigert deze bak te vergoeden of om te ruilen omdat er gebruikssporen op zouden zijn.. Hoe kan ik deze bak nou gebruikt hebben als
deze niet in de daarvoor bestemde sleuf past. De bak is namelijk niet te klein maar te groot

Omruilen voor de correcte bak, of anders geld terug

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Obelink Winterswijk

3 maanden geleden - Beste Didi01, Vervelend om te horen dat de bak niet past en uiteraard had de bak in nieuwstaat omgeruild mogen worden voor een passende bak. Helaas bevat de bak wel degelijk gebruikerssporen doordat er geprobeerd is om de bak toch in de sleuf te schuiven. De bak is zelfs dusdanig beschadigd dat wij hem niet meer kunnen verkopen. Daarom is het helaas niet mogelijk om de bak retour te nemen. Met vriendelijke groet, Team Obelink.

Alle klachten die gemeld zijn door Didi01